Inozemna tržišta
Najveći dio izvoza otpada na tržišta bivše Jugoslavije, ali se proizvodi tvrtke Vargon d.o.o. sve više mogu naći i u udaljenijim državama. Iz godine u godinu raste izvoz na albansko tržište, a posebni napori ulažu se za ulazak na područje Europske unije. Tijekom 2008. godine naši proizvodi su našli mjesta i na udaljenim tržištima, konkretno u Nizozemskoj, Čileu i Jemenu, a cilj za 2009. godinu je ostvariti izvoz na sve svjetske kontinente.
Izvoz tvrtke Vargon d.o.o.
Tvrtka Vargon se zadnjih dvadeset godine bavi proizvodnjom plastičnih cijevi i spojeva za dovod i odvod vode. S izvozom započinje 1996. godine, te najprije izvozi u Bosnu i Hercegovinu, potom se izvoz širi na ostale zemlje bivše Jugoslavije. Iz godine u godinu povećavao se izvoz na inozemna tržišta.
Danas naše glavne zemlje izvoza jesu: BIH, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Slovenija, Italija, Njemačka, Albanija, Nizozemska, Čile i Saudijska Arabija, a izvoz čini 50% ukupnog prihoda tvrtke.
Put prema rastu i širenju izvoza
Tvrtka Vargon d.o.o. iz godine u godinu, sudjeluje na nekoliko poznatih svjetskih i europskih sajmova na kojima je na najbolji način predstavljen cjelokupan proizvodni program tvrtke. Razlog tome su svjetski i europski trendovi koji uvjetuju ponašanje na inozemnim tržištima, između ostalog i prisutnost na svim većim i važnijim sajmovima, poput:
- Mostra Convegno Expocomfort (MCE), Milano
- IFAT, München
- ISH, Frankfurt
- AQUA–THERM, Kijev
- AQUA-THERM, Moskva
- THE BIG 5, Dubai
- Sajam građevinarstva SEEBBE, Beograd
Ključna postignuća
Svi ti napori na kraju su ipak nagrađeni. Vargon d.o.o. je prepoznata tvrtka od strane vladinih i nevladinih organizacija u Republici Hrvatskoj te je više puta nagrađivana. Neke od najznačajnijih nagrada su:
- nagrada za najuspješnijeg srednjeg izvoznika 2008. godine,
- nagrada vlasniku Goranu Brašniću za menadžera godine u kategoriji srednjih poduzeća od Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika „HUM-CROMA“ za 2008. godinu i
- nagrada za inovacije tehničkog stvaralaštva mladih i gospodarstva za 2009. godinu.
Planovi za budućnost
- Rast i širenje izvoza u zemljama arapskog poluotoka,
- Nastaviti s ulaganjem u promociju svojih proizvoda na međunarodnim sajmovima,
- Ulagati u certifikaciju naših proizvodnih programa kako bi svoje proizvode plasirali na nova tržišta s specifičnim zahtjevima.